Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Γιώργος Σαραντάρης: Το εύκολο θύμα!

 
Βγάλαμε πάλι λαυράκι!
Πηγή εικόνας, εδώ!
Γιργος Σαραντάρης
(Κωνσταντινούπολη 1908 - θήνα 1941):
ποιητής, φιλόσοφος κα δοκιμιογράφος.

Ουσιαστικά:
Το εύκολο θύμα της Παρά- ποίησης!
Απολαύστε τον!!!


ποίηση
(Πρόλογος)
Δ μπορ ν βρ πιά, τί θέλει ν πε ποίηση. Μο διαφεύγει. Τ ξερα, λλ τώρα μο διαφεύγει. ν κάποιος μο ρωτήσει ατ τ στιγμή, θ ντροπιαστ. Γιατ ξακολουθ ν εμαι νδόμυχα βέβαιος πς ποίηση εναι μι οσία, παράλλαχτα πως κα ζωή. Κα κρύβω, κρύβομαι, κάτι κρύβω, π κάποιον κρύβομαι. Σ ν᾿ ρχίζω ν γίνομαι τρελός, κα ν ντρέπομαι.
λλ ποίηση; Κάποιος θ σταθε κανς ν πε στος λλους, χι σ᾿ μένα πο ν κα τ ξέρω φεύγω, τί εναι ποίηση!


Εναι μία γυνακα
Εναι μία γυνακα κα τραγουδ
Θ γίνω σν τ θάλασσα πο βρέχει τ ζωή μας
Θ γίνω περιστέρι
Θ γίνω σν τ θάλασσα πο εναι πάντα μπροστά μου
Κα μ᾿ κλουθ ταν περπατ
Κα μ᾿ κλουθ ταν κλαίω
Κα
μ παρηγορε τν ρα πο δν φταίω
Τν ρα πο τν πατρίδα μου νείρομαι
Τν ρωτα τ χαμένη γάπη.

Ν κοιμσαι νηστικός
Ν κομσαι νηστικός σ μία σοφίτα
Ν εσαι τεμπέλης το σπιτιο
Ν γίνεσαι σκουπίδι
ταν νοίγεται να λερωμένο στόμα
Θ σηκώσω τ γιακ
Γι ν φύγω σν νας λστς
π τ δικό μου σπίτι
Θ κοιμηθ στος δρόμους
Γι ν νιώσω λάκερη τν πολιτεία
Ν τουρτουρίζει μαζί μου
Στ παλτό μου χω να λεκ
λλ εναι καλ πο δν τν βλέπω
Θ τ ξαπλώσω χάμω
Κα θ στρωθ πάνω του
Ν πι λίγη βραδυ
Στ γωνι το ρημου κήπου
Θ αστανθ τ σελήνη
πως δν αστάνθηκα τίποτε
Στ ζωή μου
Θ τν αστανθ στ χείλια μου
Σν να χλάδι
Στ μάγουλα
Σν λλα μάγουλα.

καρδιά μας
καρδιά μας εναι να κμα πο δν σπάει στν κρογιαλιά. Ποις μαντεύει τ θάλασσα, π᾿ που βγαίνει καρδιά μας; λλ εναι καρδιά μας να κμα μυστικό, χωρς φρό. Βουβ πιάνει μία στεριά. Κα θόρυβα σκαλίζει τ νάγλυφο νς πόθου, πο δν ξέρει πογοήτευση κα γνοε τν συχία.

Σελήνη
π να θαμα
π να πρόσωπο πρωίας
Παίρνεται θυμός μου
Σελήνη θρόα παρουσία
λένη καμπύλη το κόσμου
M
᾿ βένινη σημασία
πύλη νοίγει στν ξένο
Στ᾿ γέρι
T
᾿ λέτρι ργώνει τν κάμπο
κε πο δ βλέπει καρδι
Βελάζουν τ᾿ στέρια στν κρύπτη


Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014

Αποτυχημένες προβλέψεις


10+1 διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς


Η ιστορία απέδειξε πόσο λάθος ήταν.
Από την πυρηνική ενέργεια, στις ακτίνες Χ και από τον πρόεδρο Ρίγκαν στον πρώτο άνθρωπο που πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι.
Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο διάσημες προβλέψεις, που… απέτυχαν παταγωδώς και διαψεύστηκαν από την ίδια την ιστορία!
Το αφιέρωμα δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα list25.com:
1. 
«Δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη, ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε ποτέ πυρηνική ενέργεια. Αυτό θα σημαίνει ότι το άτομο θα… μπορεί να διασπάται κατά βούληση» 
Αlbert Einstein, 1932
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (2)
2. 
«Δε μας αρέσει ο ήχος τους και η μουσική της κιθάρας είναι πια… εκτός» 
Decca Recording Company όταν απέρριψε την πρόταση συμβολαίου με τους Beatles, 1962
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (3)
3. 
«Ο Ρίγκαν δεν έχει το βλέμμα ενός προέδρου» 
Ο διευθύνων σύμβουλος της United Artists όταν απέρριψε τον Ρίγκαν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «The Best Man» το 1964
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (4)
4. 
«Το ταξίδι με τρένο που θα τρέχει με υψηλή ταχύτητα δεν είναι δυνατό, γιατί οι επιβάτες δε θα μπορούν να αναπνεύσουν και θα πεθάνουν από ασφυξία» 
Dr. Dionysius Lardner, 1830
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (5)
5. 
«Οι ακτίνες Χ θα αποδειχθούν μια φάρσα» 
Lord Kelvin, Πρόεδρος της Royal Society, 1883
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (6)
6. 
«Το άλογο είναι εδώ και θα παραμείνει για πάντα, όμως το αυτοκίνητο δεν είναι παρά μια καινοτομία, μια… φαντασιοπληξία» 
Ο πρόεδρος της Michigan Savings Bank συμβουλεύοντας το δικηγόρο του Henry Ford να μην επενδύσει στην Ford Motor Co., 1903
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (7)
7. 
«Η τηλεόραση δε θα κρατήσει για πολύ, γιατί οι άνθρωποι σύντομα θα βαρεθούν να κοιτούν ένα κουτί από κόντρα πλακέ κάθε βράδυ» 
Darryl Zanuck, παραγωγός ταινιών της 20th Century Fox, 1946
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (8)
8. 
«Κανείς δε θα δώσει λεφτά για να πάει από το Βερολίνο στο Πότσνταμ μέσα σε μια ώρα, όταν μπορεί να ανέβει στο άλογό του και να είναι εκεί μέσα σε μια μέρα εντελώς δωρεάν» 
Βασιλιάς Γουλιέλμος Α της Πρωσίας, 1864
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (9)
9. 
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος οι ιδιώτες να έχουν υπολογιστές στο σπίτι τους» 
Ken Olson, ιδρυτής και πρόεδος της Digital Equipment Corporation (DEC) σε μια ομιλία του το 1977 στη σύσκεψη της World Future Society στη Βοστόνη
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (10)
10. 
«Πρέπει να ομολογήσω ότι η φαντασία μου αρνείται να δει οποιοδήποτε είδος υποβρυχίου να καταφέρνει οτιδήποτε άλλο από το να… πνίγει το πλήρωμά του και να βυθίζεται μέσα στη θάλασσα» 
HG Wells, Βρετανός μυθιστοριογράφος, 1901
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (11)
11. 
«Δε θα μπορέσει ποτέ να βγει από την ατμόσφαιρα της Γης ένας πύραυλος» 
New York Times, 1936
Διάσημες προβλέψεις που απέτυχαν παταγωδώς (12)
Πηγή: Newsbeast.gr
 

Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Νέο κόμμα του Σκουρτέλη: ΤΑ ΜΕΣΑ !!!!

Αν και δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο, θα ήθελα να υπογραμμίσω πως όλη η ανάρτηση είναι χιουμοριστική και σατιρική. Αν και λάτρης του Βυζαντίου, δεν μπόρεσα να μην σατιρίσω τα τρωτά του σημεία, ιδιαίτερα την ανάληψη δημοσίων θέσεων με εξαγορά ή τις φριχτές, σαδιστικές και άνανδρες δολοφονίες των αυτοκρατόρων όπως αυτή του Νικηφόρου Φωκά, ή τις βασανιστικές ποινές που τότε προέβλεπε ο νόμος, και άλλα. Θα ήθελα να θεωρηθεί πως όλη η ανάρτηση είναι αποτρεπτική για όσα αναφέρονται, και σε καμμιά περίπτωση δεν τα εξυμνεί ή τα υποστηρίζει. 
Και φυσικά ΤΑ ΜΕΣΑ δεν ιδρύθηκαν και δεν θα ιδρυθούν ποτέ, τουλάχιστον από μένα...
Δημήτρης Σκουρτέλης


Ιδρύθηκε το ΤΑ ΜΕΣΑ, το νέο κόμμα που φέρνει την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού!

Το νέο κόμμα, η ελπίδα της Ελλάδας, που ονομάστηκε:
«Τομείς Αγώνα Μεσαιωνικής Αναγέννησης» (Τ.Α. ΜΕΣ.Α.)
έκανε εχτές 26-7-2014 μια μεγαλειώδη εκδήλωση στο αμφιθέατρο του κτιρίου της Παλαιάς Βουλής όπου και ανακοινώθηκε η ίδρυσή του από το Πρόεδρο του Δημήτρη Σκουρτέλη.




«ΤΑ ΜΕΣΑ», δήλωσε ο Πρόεδρος Δημήτρης Σκουρτέλης, «είναι το νόημα της Ελλάδας, είναι η ενσάρκωση της μεσαιωνικής και αρχαίας μας κληρονομιάς. Είναι ο τρόπος ζωής  του Έλληνα και Ορθόδοξου Πολίτη εδώ και χιλιετίες.

ΤΑ ΜΕΣΑ είναι ο μόνος δρόμος για την Εθνική Αναγέννηση, ο μόνος τρόπος κατάργησης των Μνημονίων και η έκφραση του μονόδρομου για την κατάργηση του Ευρώ και την επιστροφή στο Υπέρπυρον, το Μιλιαρίσιον και το Κωνσταντινάτον.»




«Η επιστροφή στις δοκιμασμένες αξίες του Μεσαίωνα», δήλωσε ο πρόεδρος Δημήτρης Σκουρτέλης, «είναι μια αναγκαιότητα που επιβάλλεται και έχει πια γίνει συνείδηση του κάθε πολίτη.»

Στη συνέχεια, διατύπωσε τις βασικές αρχές που διέπουν ΤΑ ΜΕΣΑ:

ΤΑ ΜΕΣΑ, θα φέρουν την ανατροπή κάθε αντιλαϊκής κυβέρνησης με τον γνωστό μεσαιωνικό τρόπο της στυγερής και ύπουλης δολοφονίας.

 ΤΑ ΜΕΣΑ θα επιβάλλουν θανατική ποινή σε κάθε εχθρό του κράτους, με τους δοκιμασμένους ιστορικά τρόπους του Μεσαίωνα: Αποκεφαλισμό, τύφλωση, ακρωτηριασμό, ανασκολοπισμό, κάψιμο, διασυρμό στο facebook, κλπ.  Όταν αποκεφαλίζαμε τους συμμορίτες και εκθέταμε τις κεφαλές τους σε δημόσια θέα, υπενθυμίζουν ΤΑ ΜΕΣΑ, η Ελλάς ήτο κράτος ισχυρόν.

ΤΑ ΜΕΣΑ θα επιβάλλουν την εξαγορά από κάθε Έλληνα μιας Δημόσιας θέσης, όπως γίνονταν τον Μεσαίωνα, καταργώντας τους διορισμούς, με σύνθημα: «θες να διοριστείς στο Δημόσιο; Εξαγόρασε τον διορισμό σου με διαφανείς διαδικασίες»




«Η κοινωνία μας» συνέχισε ο πρόεδρος Δημήτρης Σκουρτέλης, «ζει ήδη με τον τρόπο που επιτάσσει το νέο μας κόμμα, ΤΑ ΜΕΣΑ, αλλά, υποκριτικά, οι Νόμοι του κράτους, που έχουν δουλικά εισαχθεί από τους Φραγκεμένους πολιτικούς, δεν το επιτρέπουν. Καιρός να ανατραπεί αυτή η κατάσταση και το νομικό οπλοστάσιο του κράτους να συμβαδίσει, πλέον, με τον πατροπαράδοτο τρόπο ζωής του Έλληνα»



Στην ερώτηση αν θα ζητήσει την άμεση διεξαγωγή εκλογών, ο Πρόεδρος απάντησε:
«Δεν υπάρχει λόγος να υποβάλλουμε ξανά τον Έλληνα σε αυτήν την χρονοβόρα διαδικασία που στοιχίζει πανάκριβα. Μια ομάδα αποφασισμένων δολοφόνων μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά μέσα σε λίγα λεπτά.
ΤΑ ΜΕΣΑ θα βρεθούν στην εξουσία μέσα σε μια νύχτα, όπως γινόταν τόσους αιώνες στη  πατρίδα μας πριν υιοθετήσουμε την ξενόφερτη διαδικασία των βουλευτικών εκλογών.
ΤΑ ΜΕΣΑ κυβερνούν ήδη παρασκηνιακά, και η κατάληψη της εξουσίας είναι απλά μια τυπική διαδικασία...»

"Φυσικά και θα έχομε βουλευτές..."
δήλωσε ο Πρόεδρος Δημήτρης Σκουρτέλης.
"...στη φυλακή περιμένοντας το δήμιο"
συμπλήρωσε μπρος στα άδεια έδρανα...

Στη συνέχεια ο πρόεδρος αποσύρθηκε οίκαδε δηλώνοντας: 

"θα με πνίξει η γυναίκα μου αν δεν πλύνω τα πιάτα απόψε"


Του ανταποκριτή μας Γ. Γ.






Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Συγγραφική τραγωδία



Λοιπόν πήγα σε ένα βιβλιοπωλείο σήμερα, καταγώγιον μαθήσεως, και έριξα μια ματιά σε ένα πολύ διαφημισμένο βιβλίο, όπου παρακολούθησα το υπαρξιακό πρόβλημα του συγγραφέως...
Πολύ καλός κύριος παρεπιπτόντως, ακόμα δεν με έχει μπλοκάρει, ελπίζω να το αποφασίσει σήμερα.

Αχ, πόσο υπόφερε στο Βαλπαρέζο, στο Μπραχάμι και στο Σαιν Μόριτς, όπου ο πάμπλουτος αριστοκράτης πατέρας του ίδρωνε καθημερινά στη βιοπάλη παίζοντας έφιππο πόλο, και τα άλλα παιδιά τον κοροϊδεύανε διότι φόραγε κοντά παντελόνια και θαύμαζε τον Βαν Ντερ Βάυντεν τον Πρεσβύτερο, όπως ήταν το συνήθειο στο Πριγκηπάτο του Μονακό όπου η Μοίρα τον έφερε να γεννηθεί -και να σπουδάσει στη συνέχεια στο Χάρβαρντ την Οξφόρδη και την Πύλη 13 λέει σε παρένθεση- και “μην στενοχωριέσαι αγόρι μου” του έλεγε η αριστοκράτισσα λεπτεπίλεπτη και σινιέ πάντα ντυμένη μαμά, “εμείς ανήκουμε σε άλλη τάξη, παιδί μου” και μετά υπέφερε στα φριχτά σοκάκια του Πικαντίλυ όπου ποθούσε να φάει βρώμικο αλλά δεν τον άφηναν οι τρεις διαιτολόγοι του και τέλος πάντων εγώ συγκινήθηκα με αυτό το παιδί που κατάγονταν από άλλη τάξη και αυτό του σημάδεψε την ζωή και δυστυχώς σημάδεψε και την δικιά μου γιατί έφυγα τρέχοντας από το βιβλιοπωλείο και με πάτησε ένα μηχανάκι από εκείνη, την κατώτερη τάξη που θα έπρεπε να έχει πιο πολύ σεβασμό στο παιδί από το Μονακό που φόραγε κοντά παντελόνια κοτζάμ γαϊδούρι και του σημάδεψαν τον ψυχισμό με αποτέλεσμα να γράφει ποιήματα που μοιάζουν με σχολικές εργασίες τέλος πάντων με ερωτικό τέλος ποιος είμαι εγώ να κρίνω την ανώτερη τάξη συγγνώμη, πάω να πλακώσω τον μηχανάκια τώρα γιατί οι κατώτερες τάξεις έχουν ξεπεράσει κάθε όριο και όργιο ευχαριστώ.

Τρίτη, 22 Ιουλίου 2014

Ο ρατσισμός του Μαρξ.

Αν είχε διαβάσει προσεκτικά το μανιφέστο
θα μπορούσε να πει και:
"καπιταλισμός ή βαρβαρότητα"

Το παρόν μπλογκ πάντως είναι υπέρ της βαρβαρότητας
άρα εναντίον του καπιταλισμού και του κομμουνισμού.


"Με τη γρήγορη βελτίωση όλων των εργαλείων παραγωγής, με την απεριόριστη διευκόλυνση των επικοινωνιών, η αστική τάξη τραβάει στον πολιτισμό όλα, ακόμα και τα πιο βάρβαρα έθνη. Οι φτηνές τιμές των εμπορευμάτων της είναι το βαρύ πυροβολικό που γκρεμίζει όλα τα σινικά τείχη, και που αναγκάζει να συνθηκολογήσει ακόμα και το πιο σκληροτράχηλο μίσος των βαρβάρων ενάντια στους ξένους. Αναγκάζει όλα τα έθνη να δεχτούν τον αστικό τρόπο παραγωγής, αν δεν θέλουν να χαθούν. Τα αναγκάζει να εισαγάγουν στη χώρα τους το λεγόμενο πολιτισμό, δηλαδή να γίνουν αστοί. Με μια λέξη, δημιουργεί έναν κόσμο "κατ' εικόνα της".

Η αστική τάξη υπέταξε την ύπαιθρο στην κυριαρχία της πόλης. Δημιούργησε τεράστιες πόλεις, αύξησε σε μεγάλο βαθμό τον αριθμό τον αστικού πληθυσμού σε σύγκριση με τον αγροτικό και απέσπασε έτσι ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού από την ηλιθιότητα της αγροτικής ζωής. Όπως εξάρτησε την ύπαιθρο από την πόλη, έτσι εξάρτησε τις βάρβαρες και τις μισοβάρβαρες χώρες από τις πολιτισμένες, τους αγροτικούς λαούς από τους αστικούς λαούς, την Ανατολή από τη Δύση."

Καρλ Μαρξ - Φρήντριχ Ενγκελς:

Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος

Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Οι Μούσες του ζωγράφου



Παλιά οι ποιητές είχαν τις Μούσες.

Έρχονταν οι θεές αυτές και τους υπαγόρευαν τα ποιήματα. Μετά, αυτές οι άτιμες, τους παράτησαν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους.

Τότε οι ποιητές βρήκαν κάτι γκόμενες και τις έπεισαν πως είναι οι νέες Μούσες.

Έτσι οι Ποιητές έχασαν την επαφή με την Ποίηση, χάριν της επαφής.


Οι εικαστικοί είχαν όμως την κατάσταση υπό έλεγχον εξ αρχής, διότι Μούσες, θεές δηλαδή, δεν είχαν ποτέ να τους προστατεύουν.

Έκαναν λοιπόν ανέκαθεν ό,τι τους κατέβαινε στην τέχνη τους, και τις γκόμενες τις κρατούσαν συνήθως ξεβράκωτες για σχέδιον εκ του φυσικού, ως κάτωθι:


(μιλάμε για πολύ εκ του φυσικού)
Ο μόνος που την πάτησε ήταν ο Ρούμπενς, που του ξεφόρτωσαν όλες τις λιπώδεις γκόμενες που ουδείς άλλος ζωγράφος καταδέχονταν, από την εποχή των Κρο-Μανιόν.


Του Ρούμπενς η έμπευση


Ο ήρωας αυτός των εικαστικών τεχνών οφείλει να γίνει άγαλμα γι αυτήν την θυσία...




Δες και εδώ:

Πέτρος Παύλος Ρούμπενς

Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Η έννοια του “Θρησκεύειν – θρησκεία" στην Αρχαία Ελλάδα.

ΒΩΜΟΣ
Πηγή:
http://www.panoramio.com/photo/30469422


Η λέξη «θρησκεία», πίστευαν οι αρχαίοι, προέρχονταν γλωσσικά και πρακτικά, από την αλλόφυλη «Θράκη»! Η λέξη δεν σημαίνει απλά ευλάβεια προς θεούς, αλλά και πίστη σε ξένο δόγμα!

«Θρήσκος: αλλόπιστος. Από το Θραξ, γεν. Θρακός. Και η λέξη θρησκεία προέρχεται από την ευσέβεια των Θρακών για τα θεία, και από τις ιερουργίες του Ορφέα» 1

«…γιατί λένε πως πρώτος ο Θράκας Ορφέας συγκρότησε τα Ελληνικά Μυστήρια. Έτσι, το να τιμάς θεό το είπαν θρησκεύειν, γιατί ήταν θρακική ανακάλυψη» 2

«…πρώτος ο Θράκας Ορφέας παρέδωσε τα Μυστήρια των θεών, συνεπώς το μυστήριο ονομάστηκε θρησκεία»3

«Ούτε και αυτά τα όργια των Θρακών, από τα οποία βγήκε το θρησκεύειν, όπως λένε…» 4

Δελφικοί ιερείς σαν τον Πλούταρχο, ισχυρίστηκαν, επίσης, πως το «θρησκεύειν» προέρχεται από την πατρίδα του Ορφέα, ή μάλλον η ίδια η λέξη άλλαξε νόημα από την Θρακική [ομόηχη] θρησκευτική εισβολή, 

«επί το βαρβαρικώτερον». «απ’ αυτά, θεωρείται πως και το να πιστεύεις στη θρησκεία, κατέληξε να γίνει ο ορισμός υπερβολικών και περίεργων τελετών» 5 

Δηλαδή, η θρησκεία των «Ελλήνων» (και η ίδια η λέξη) κατέληξε [=γενέσθαι] να σημειοδοτεί υπερβολικές και περίεργες [=κατακόροις και περιέργοις] γι’ αυτούς τελετές! Γι’ αυτό βγήκε και το ρήμα «θράττειν: ταράσσειν, ενοχλείν, νύσσειν, κινείν, δυσωπείσθαι και υφοράσθαι».6 Πάτρια θρησκεία - ενόχληση με τα ούλα της. Δεν τα λέω εγώ, ούτε μόνο ο Πλούταρχος, αλλά και ο Ηρόδοτος, παρόλο που οι δυο σοφοί διαφωνούν σε πολλά (άλλα):

«Δεν μπορεί να παραδεχτώ πως είναι σύμπτωση που όσα γίνονται στη θεϊκή λατρεία στην Ελλάδα και την Αίγυπτο είναι όμοια. Αλλιώς, θα έμοιαζαν με τις (υπόλοιπες) ελληνικές συνήθειες και δεν θα είχαν εισαχθεί πρόσφατα».7 

Θα αναλύσουμε αμέσως την σχέση Ορφέα – Αιγύπτου.

«Σε τούτα οι Αιγύπτιοι συμβαδίζουν με τις τελετές που λέγονται ορφικές και βακχικές αλλά που είναι αιγυπτιακές και πυθαγορικές.»8

Φανταστείτε πως οι Ηρόδοτος και Πλούταρχος απέχουν αιώνες, δεν ταυτίζονται και σε πολλά (άλλα) και όμως, η πάτρια θρησκεία φάνταζε ξένη ακόμα και στον νεότερο (τον Πλούταρχο) που ήταν και ιερέας της. Μέχρι και νέα θεότητα δημιουργήθηκε, η Τελετή, που συμβόλιζε τις νέες ιερουργίες και Μυστήρια. Το άγαλμά της απεικονίζονταν πλάι στον Ορφέα.9
Ο Διονύσιος Αλικαρνασσέας αποκαλεί τις τελετές της αρχαίας μας θρησκείας «τερατώδεις»!:
(Ο Ρωμύλος) «απέρριψε τους πατροπαράδοτους Μύθους» (για τους θεούς) «που είχαν βλασφημίες ή κακολογίες γι’ αυτούς, πιστεύοντας πως» (αυτοί οι Μύθοι) «δεν είναι αντάξιοι όχι μόνο για θεούς, αλλά μήτε και για καλούς ανθρώπους» /…/(Στη Ρώμη δεν υπάρχει) «καμιά πένθιμη και μαυροφορεμένη γιορτή, με γυναίκες να στηθοδέρνονται και να θρηνούν για χαμένους θεούς, όπως γίνεται στην Ελλάδα, με την αρπαγή της Περσεφόνης και τα Πάθη του Διονύσου, και τα παρόμοια» /…/ «ούτε και καταλήψεις ανθρώπων από θεϊκά πνεύματα, μανιασμένους χορούς, βακχικά όργια, μυστικές τελετές, ξενύχτια αντρών και γυναικών μέσα στα ιερά, ούτε τίποτα άλλο απ’ αυτά τα τερατώδη…»10
Και, επειδή πολλοί ισχυρίζονται πως όλα αυτά είναι χαλκευμένα από Χριστιανούς αντιγραφείς, ιδού το κείμενο μιας επιγραφής που βρέθηκε στην Αθήνα και επιτρέπει στους Θράκες να τελέσουν τις δικές τους λατρείες, κάνοντας παράλληλα ξεκάθαρο πως αποτελούν διαφορετικό έθνος. Χαρακτηριστικό είναι πως για να δοθεί η άδεια, ζητήθηκε χρησμός από την Δωδώνη, που όπως βλέπουμε, ξεσκίστηκε να κρατήσει τα… εθνικά χαρακτηριστικά της «Ελληνικής» θρηκείας.

-θεοί. | ἐπὶ Πολυστράτου ἄρχοντος μηνὸς Ἑκατομβαιῶνος ὀγδόη|ι ἱσταμένου· ἀγορᾶι κυρίαι· Σωσίας Ἱπποκράτου εἶπεν· vv | ἐπειδὴ τοῦ δήμου τοῦ Ἀθηναίων δεδωκότος τοῖς Θραιξὶ μ||όνοις τῶν ἄλλων ἐθνῶν τὴν ἔγκτησιν καὶ τὴν ἵδρυσιν τοῦ | ἱεροῦ κατὰ τὴν μ[α]ντείαν τὴν ἐγ Δωδώνης καὶ τὴν πονπὴν π|ένπειν ἀπὸ τῆς ἑστίας τῆς ἐκκ τοῦ πρυτανείου καὶ νῦν οἱ | ἡι[ρη]μένοι ἐν τῶι ἄστει κατασκευάσασθαι ἱερὸν οἴοντα|ι δεῖν οἰκείως διακεῖ[σθ]αι πρὸς ἀλλήλους· ὅπως ἂν οὖν φα||[ίν]ωνται καὶ οἱ ὀργεῶνες τῶι τε τῆς πόλεως νόμωι πειθαρ|χοῦντες ὃς κελεύει τοὺς Θρᾶικας πέμπειν τὴμ πομπὴν εἰ|[ς Π]ε[ι]ραιᾶ καὶ πρὸς τοὺς ἐν τῶι ἄστει ὀργεῶνας οἰκείως [δ]|ιακείμενοι· v ἀγαθεῖ τύχει δεδόχθαι τοῖς ὀργεῶσιν v [τὴ]|[ν μὲν] πονπὴ[ν ὡ]ς ἂν [ἕ]λωνται οἱ ἐν τῶι ἄστει συνκαθι[στάνα]||ι τὴμ πομπὴν καὶ τήνδε <ο>ὖν ἐκ τοῦ πρυτανείου εἰς Πει[ραιᾶ] | πορεύεσσθαι ἐν τῶι αὐτῶι τοῖς ἐκ τοῦ Πειραιέως· τ[οὺς δὲ ἐ]|ν τῶι Πειραιεῖ ἐπιμελητὰς ὑποδέχεσσθαι τούτου[ς παρέ]|χοντας ἔν τε τῶι Νυμφαίωι σφ<ό>γγους καὶ λεκάνας κ[αὶ ὕδωρ] | καὶ στεφάνους καὶ ἐν τῶι ἱερῶι ἄριστον καθάπερ [καὶ ἑαυ]||τοῖς παρασκευάζουσιν· ὅταν δὲ ὦσιν αἱ θυσίαι εὔ[χεσθαι] | τὸν ἱερέα καὶ τὴν ἱέρειαν πρὸς ταῖς εὐχαῖς ἃς εὔ[χονται] | καὶ τοῖς ὀργεῶσι τοῖς ἐν τῶι ἄστει κατὰ ταὐτά, ὅ[πως ἂν τού]|τῶν γινομένων καὶ ὁμονοοῦντος παντὸς τοῦ ἔθ[νους αἵ τ]|ε θυσίαι γίνωνται τοῖς θεοῖς καὶ τὰ ἄλλα ὅσα πρ[οσήκει] || κατά τε τὰ πάτρια τῶν Θραικῶν καὶ τοὺς τῆς πόλ[εως νόμου]|ς καὶ ἔχει καλῶς καὶ εὐσεβῶς παντὶ τῶι ἔθν[ει τὰ πρὸς τοὺ]|ς θεούς· εἶναι δ’ αὐτοῖς καὶ ἐὰν περὶ ἄλλο[υ τινὸς βούλωντ]|αι προσιέναι πρὸς τοὺς ὀργεῶνας πρ[όσοδον ἀεὶ πρώτοις] | μετὰ τὰ ἱερὰ καὶ ἐάν τινε[ς βούλωνται τῶν ἐν τῶι ἄστει] || ὀργεώνων ἐπεισιέ[ναι εἰς τοὺς ὀργεῶνας ἐξεῖναι αὐτοῖ]|ς εἰσιέναι κ[αὶ λαμβάνειν καὶ μὴ τελοῦντας τὴν φορὰν διὰ] | βίου τὸ μέρ[ος — — — ]

Βέβαια, αν είσαι Έλλην όνομα και πράμα, παίρνεις σφουγγάρι και τα σβήνεις αυτά, λόγω… σεβασμού στο ιδανικό σου, και πάνω από όλα από τον μεγάλο σου πατριωτισμό… Έγκλημα πάθους, που λένε. Ταυτόχρονα, πνέεις μένεα κατά των… Χριστιανών που έφεραν μια ξένη θρησκεία στην πατρίδα μας, και κατάστρεψαν την…. «Ελληνική»! Μήπως, λοιπόν, στόχος αυτών των πατριωτών, δεν είναι η (νέα) θρησκεία [ο Χριστιανισμός] αλλά η ίδια η Νέα Ελλάδα, που τάχα εγκατέλειψε τα πάτρια;

----------------------------------
1 «θρήσκος: ετερόδοξος. εκ του Θραξ Θρακός. και θρηισκεία παρά την Θρακών επιμέλειαν την προς το θείον και την Ορφέως ιερουργίαν…» Κάκτου, ορφικά, τομ Β σελ. 180, Μέγα Ετυμολογικόν
2 «Λέγεται γαρ Ορφεύς Θραξ πρώτος τεχνολογήσαι τα Ελλήνων μυστήρια. και το τιμάν θεόν θρησκεύειν εκάλεσαν, ως Θρακίας ούσης της ευρέσεως…» Λεξικό Σούδας, λήμμα «Θρησκεύειν»
3 «…πρώτος Ορφεύς μυστήρια θεών παρέδωκεν. όθεν και θρησκεία το μυστήριον καλείται» Κάκτου, ορφικά, τομ Β σελ. 180, Σχολιαστής Ευριπίδη
4 «Ουδέ Θρακών όργια ταύτα παρ’ ων και το θρησκεύειν, ως λόγος» Κάκτου, ορφικά, τομ Β σελ. 294. Γρηγόριος Ναζιανζηνός Κατά Ιουλιανού, 39. 680
5 «Αφ΄ων δοκεί και το θρησκεύειν όνομα ταις κατακόροις γενέσθαι και περιέργοις ιερουργίαις» Πλούταρχος, βίος Αλεξάνδρου, 2
6 Σούδα, λήμμα «θράττειν»
7 «ομότροπα αν ην τοίσι Έλλησι και ου νεωστί εισηγμένα» Ηρόδοτος, 2, 49
8 Ηρόδοτος, 2.81.2
9 Παυσανίας, Βοιωτικά, 30, 4

10 Διονύσιος Αλικαρνασσεύς, Ρωμαϊκή αρχαιολογία, τομ. Β΄, σελ 65-67.