Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Πατρίς και Ποίηση



Οψές εδιάβαζα, ωρέ Έλληνες, για τους Εθνικούς μας ποιητές, τον Σολωμό και τον Κάλβο.

Φωτιές ανάβανε με τα πατριωτικά τους ποιήματα, που πραγματικά θαυμάζω. Είχανε κάτι διαφορές στη γλώσσα, ο ένας έγραφε στην Δημοτική και ο άλλος στην Καθαρεύουσα, αλλά έμοιαζαν όχι μόνο στον πατριωτισμό και το πάθος τους, αλλά -δυστυχώς- και στη στάση τους απέναντι στο νεοσύστατο Νέο-ελληνικό κράτος.

Τα Επτάνησα βρίσκονταν υπό την διοίκηση της Μ. Βρετανίας. Εκεί παρέμεινε ο Σολωμός μέχρι που πέθανε, το 1857, χωρίς να πατήσει ούτε μια φορά φορά το ανεξάρτητο χώμα της Ελλάδας, με τα κόκαλα εκείνα τα ιερά!!!




Φαίνεται πως ο Σολωμός έμαθε τα παθήματα του Κάλβου, που το 1826 ήρθε στην Ελλάδα για να "προσφέρει την καρδιά του στο τουρκικό σίδερο" όπως έλεγε, και έφυγε μέσα στο μήνα για να μην ξαναγυρίσει ποτέ! 


Επιπλέον,  δεν ξανάγραψε ποτέ άλλο ποίημα μέχρι που πέθανε, στην Αγγλία, στα 1869!!! 
Έγινε και Αγγλικανός το θρήσκευμα, και παντρεύτηκε Αγγλίδα...

Και όμως, έγραφε στον "Φιλόπατρι" παλιότερα:
"Ας μη μου δώσει η μοίρα μου εις ξένην γην τον τάφον" 

Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...


Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Τηλεστάρ υποψήφιος δήμαρχος?


Τηλεστάρ υποψήφιος δήμαρχος?
της Νότας Χρυσίνα

Οι εκλογές πλησιάζουν και οι ευσεβείς πόθοι των "τηλεσταρ" αυξάνουν. Η πόλη μας πολιορκείται στενά από εραστές του lifestyle των ΜΜΕ οι οποίοι υπόσχονται έναν νέο πολιτικό βίο. Διατείνονται πως θα μας κάνουν τον βίο βιωτό ενώ τώρα διαπιστώνουν(!) πως είναι "αβίωτος".

Φυσικά κάθε νέα πρόταση για συμμετοχή στα κοινά είναι καλοδεχούμενη και ακόμη παραπάνω. Ελπίζω όμως με την φόρα που έχουν πάρει όλοι και όλες να μας σώσουν "καλά και σώνει" να μην μπει καμιά ιδέα και στην Μενεγάκη και να θέλει να μας κάνει να χορεύουμε και να τρώμε από το πρωί μέχρι και το μεσημέρι να συζητάμε για την ποιότητα της μπούκλας και φευ για το νοστιμότατο λούτσο που οι μισές νοικοκυρές τον μπερδεύουν με άλλα ομόηχα ουσιαστικά.

Αλλά αυτό που δεν θα αντέξω είναι να θελήσει να μας σώσει η Αννίτα Πάνια με τα παρατράγουδα καθώς εδώ που τα λέμε όλοι και όλες διαθέτουμε ένα ταλέντο για την δική της εκπομπή. Τότε θα έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου και θα σηκωθεί ο Πλάτωνας από τον τάφο για να εφαρμόσει την ιδανική του πολιτεία αλλά θα αναστηθεί και ο Κολοκοτρώνης και θα επιτεθεί στο φυλάκιο του Κωλέττη με κάτι νέα γαλλικά ανευ διδασκάλου.
Merde!
Ελπίζω να μην τα βρει ο Πούτιν με τον Μαυροκορδάτο και ο Θεοδωράκης ο Σταύρος με την Κατερίνα Στανίση και θελήσουν να κάνουν την πόλη ζούγκλα για να ανεβεί η ακροαματικότητα του Μάκη όχι του Χριστοδουλόπουλου αλλά του πρώην μανεκέν και νυν ρεπόρτερ και με κρυφή κάμερα θα ανακαλύψει ότι είμαστε ηλίθιοι αλλά ακόμη δεν έχουμε τις αποδείξεις για να παραπεμθούμε σε δίκη και να αθωωθούμε λόγω βλακείας. 


Mesdames et messieurs επτωχεύσαμε πνευματικώς! 
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι.. Λέτε;

Παρίσι γίναμε

Εχουμε και έναν υποψήφιο Δήμαρχο που θα μας κάνει Μικρό Παρίσι. Δεν θέλουμε τίποτε άλλο.





«To Μικρό Παρίσι των Αθηνών 2013» 

Petit Paris d' Athenes!

Πηγή:


Ασε που είναι και στο facebook !!!

Η Δημαρχάρα μας στοχεύει στην αλλαγή του προσανατολισμού του Αναπτυξιακού σχεδίου 
‘’Έργο Αθήνα’’
με γνώμονα την καταπολέμηση της ανεργίας και τις επενδύσεις ουσίας, στοχεύει να αναβαθμίσει τον τουρισμό, την οικονομία, την εκπαίδευση, την κοινωνική συνοχή, την ποιότητα ζωής και όλη την εικόνα της Αθήνας. 

Να πω την αλήθεια, έχουν ήδη αρχίσει να τρέχουν τα σάλια μου, -174 εκατομμύρια λέμε- αλλά με φαίνεται πως εκεί θα μείνω...


Ο Νίξον στην Αγια-Σοφιά



Ο θρύλος λέει ότι τα μάρμαρα της Αγίας Σοφίας προμηνύουν το μέλλον και κυρίως τις μεγάλες καταστροφές. Πολλοί επισκέπτες μαρτυρούν ότι βλέπουν ακόμα και σήμερα το μανιτάρι της ατομικής βόμβας πάνω στα μάρμαρα της Αγίας Σοφίας ως ένδειξη των δεινών που έχει περάσει. ( πηγή ) 

Ξεχνάνε όμως την σημαντικότερη προφητεία...




Τις αρχές της δεκαετίας του 1970, ξέσπασε στην Αμερική το περίφημο σκάνδαλο "Γουώτεργκέητ"  Η κυβέρνηση του Προέδρου Νίξον είχε εμπλακεί σε μια σειρά παράνομων ενεργειών, κυρίως παρακολουθήσεις και παρενοχλήσεις των "υπόπτων" και των πολιτικών αντιπάλων της. (Σήμερα αυτά μας φαίνονται.. φυσιολογικά) 
 Ο Νίξον παραιτήθηκε υπό το βάρος των καταγγελιών και η πολιτική του σταδιοδρομία έληξε άδοξα. 
Η Αγία Σοφία το είχε προφητέψει.





Στο αίθριο της Αγιά Σοφιάς (υπαίθρια μαρμαρόστρωτη και περίστυλη αυλή) υπήρχε η  φιάλη , η μαρμάρινη κρήνη με την ονομαστή επιγραφή: "ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ" όπως την έχουν παραφράσει οι εχθροί του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. 

Η πραγματική επιγραφή είχε ως εξής: 

"ΝΙΞΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ". 

Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

Πώς εύρισκαν τους κλέφτες στο Βυζάντιο



Μέθοδος α
«Ελάμβανον άρτον και τυρόν και μεν επί του άρτου έγραφον Σαραιουά ή Σάρσων, επί δε του τυρού Σαραφαήλ ή Σαμψών. Επειτα έδιδον τούτο να φάγωσιν οι ύποπτοι, εξ ών όντως ο ένοχος  ήτο αδύνατον να καταπίη»



Μέθοδος β
«ανεμίγνυον το λευκόν του ωού μετά μολύβδου και δια του μείγματος έγραφον οφθαλμόν επί του τοίχου, έπειτα εκάλουν τους υπόπτους να βλέπουσι προς αυτόν, όστις δε εδάκρυε βλέπων, ασφαλώς ήταν ένοχος»



Μέθοδος β1
«Εάν παρά ταύτα αυτός εξηκολούθει αρνούμενος τότε επήγνυον ήλον εις τον γραφέντα οφθαλμόν, προσγράφοντες: ‘ο δε παράνομος Ιούδας ουκ ηβουλήθη συνιέναι’ οπότε η αποκάλυψις ήτο εξησφαλισμένη»



Μέθοδος γ
«κατέφευγον εις ιερέα όστις, λαμβάνων άρτον της Μεγάλης Πέμπτης, αφού έλεγε την ευχήν» "...." «έδιδε τον άρτον να τον φάγωσι οι ύποπτοι, εκείνος δ΄ όστις δεν ηδύνατο να καταπίει επιστεύετο ότι ήτο ο κλέπτης»

Φ. Κουκουλές «Βυζαντινών βίος και Πολιτισμός»


Προκατειλημμένος



ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ

Στις 30 Απριλίου του 1941 ο Τσολάκογλου, ορκίσθηκε σαν πρωθυπουργός της Κατοχικής Κυβέρνησης, παρουσία των ανωτάτων διοικητών των δυνάμεων κατοχής.
 Ο Γ. Παπανδρέου, τότε δήλωσε: 

"Είναι θείον δώρον δια τον Ελληνικόν λαόν και συγκατάβασις του κατακτητού το ότι εδέχθη να γίνει Ελληνική Κυβέρνησις." 

Και η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ανακοίνωσε πως είναι: 
"...χαίρουσα επί τη συγκροτήσει της Εθνικής κυβερνήσεως..."

Πηγή: "Η ΜΑΥΡΗ ΣΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"
Εθνικοσοσιαλιστικές και φασιστικές οργανώσεις στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου και της Γερμανικής κατοχής (1941-1944)
ΙΑΚΩΒΟΣ ΠΕΡ. ΧΟΝΔΡΟΜΑΤΙΔΗΣ.

Και ο Γεώργιος Μερκούρης (πατέρας της γνωστής Μελίνας) δήλωνε, όταν οι Σάντας και Γλέζος κατέβασαν την Γερμανική σημαία από την Ακρόπολη: 
"Η αυθαίρετος και ακατανόμαστος πράξις της κλοπής της σημαίας του Ράιχ εκ της Ακροπόλεως είναι αδύνατον να είναι έργον Έλληνος ανεξαρτήτου την ψυχήν και το φρόνημα και εκδήλωσις ελευθερωτικού πνεύματος. Αντιθέτως, πιστεύομεν ακραδάντως, ότι είναι ασχημία κατωτέρου ανθρώπου, ξένα συμφέροντα υπηρετούντος, ...."

Ίδια πηγή.

 Ο στρατηγός Θεόδωρος Πάγκαλος πρωταγωνίστησε στην δημιουργία των Ταγμάτων Ασφαλείας, και μετά την Απελευθέρωση προφυλακίστηκε ως Δοσίλογος, για να απαλλαχτεί τελικά με απόφαση του Συμβουλίου Εφετών.

Να πω και για τον μπαμπά της Βουγιουκλάκη; Ιωάννης Βουγιουκλάκης, κατοχικός νομάρχης Αρκαδίας.

Και το καλύτερο από όλα: 
Στις 17 Δεκέμβρη του 1944, ενώ μαίνονταν τα Δεκεμβριανά, ο Γερμανικός ραδιοσταθμός "Ολύμπια" μετάδωσε δήλωση του Έλληνα "πρωθυπουργού" (που είχε φύγει με τους Γερμανούς) και χαιρέτιζε τον Ελληνικό λαό 
"που συνεχίζει τον αγώνα για την ελευθερία του" κατά των" (Βρετανών) "επιδρομέων".... 
χαχαχααααααααα!!!!!

Ίδια πηγή.

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Ποιητές εναντίον Ζωγράφων

Η...ροδοδάκτυλη Ηώς

«…Είπε ο ποιητής τον Απόλλωνα χρυσομάλλη. 

Αν όμως ένας ζωγράφος έκανε τα μαλλιά του θεού χρυσά κι όχι μαύρα, 
χάλια θα ήταν το αποτέλεσμα. 

Αμ ο άλλος που την είπε «ροδοδάχτυλη»; (ο Όμηρος την Ηώ)  

Αμα την έκανε ένας ζωγράφος με κόκκινα δάχτυλα, 
θα ήτανε σα μια που έβαφε πανιά, κι όχι γυναίκα αξίας….»

                                                     Αθήναιος, Δειπνοσοφισταί

Ηθικόν δίδαγμα: 
Ο Όμηρος γνώριζε το βάψιμο των νυχιών.


Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Η διεθνής φήμη της Ελλάδος


ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ, ΚΙΚΕΡΩΝ 5

"..και αρχικά τα πρώτα χρόνια στη Ρώμη (ο Κικέρων) ζούσε με ευλάβεια και βαριότανε να ασχολείται με την διοίκηση και την παραμελούσε. Αυτά λοιπόν, οι πιο χοντροκομμένοι Ρωμαίοι, τα χαρακτήριζαν με εκφράσεις του συρμού, και έτσι άκουγε από αυτούς πως είναι (σαν) Έλληνας και χασομέρης"

"..καὶ τόν γε πρῶτον ἐν Ῥώμῃ χρόνον 
εὐλαβῶς διῆγε καὶ ταῖς ἀρχαῖς ὀκνηρῶς 
προσῄει καὶ παρημελεῖτο, ταῦτα δὴ 
τὰ Ῥωμαίων τοῖς βαναυσοτάτοις 
πρόχειρα καὶ συνήθη ῥήματα 
Γραικὸς καὶ σχολαστικὸς ἀκούων."

Βυζαντινές ύβρεις προς γυναίκας


κλέπτρα
μεσημερού, μεσημερούσα (το κάνει μέρα-μεσημέρι)
αδιάντροπη
ατζίπωτη (Δεν φοράει μαντήλα, βέλο -τσίπα)
βρομούσα
κατούρα
κατουροποδιά




μαϊμού 

σπασμένη (Διακορευμένη)
πανάτσαλη
κακομούσουρη
παλαιοξέρασμα
Γιλλού (Αρχαίο τέρας, Γυλλώ)
Αιγύπτισσα
τσιγγάνα
μανδραγούρα (Κάνει μαγείες με μανδραγόρα)
ψεμματάρισσα 



μαγγαναρού (Κάνει μαγγανείες)
κουτσοπαρδάλα
έχιδνα
παίγνιον των παιγνίων
μάγισσα
δούλα  



κοπελλορίχτουσα (κάνει αμβλώσεις)
κούρβα (γουρούνα, σλαβ.)
πολιτική (δημόσια, πόρνη)
πόρνη
προεστώσα (ιδιοκτήτρια πορνείου, τσατσά)


 
μοιχαλίς 
μαινάς
Κίρκη (παρασύρει άντρες)



Φ. Κουκουλές «Βυζαντινών βίος και Πολιτισμός»



Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Πως θα καταλάβετε αν είστε άνθρωπος του Μεσαίωνα;




Ζείτε στον Μεσαίωνα; Θέλετε να μάθετε στα σίγουρα;
Απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις που διατύπωσαν οι ειδικοί μας Κουροπαλάτες σε συνεργασία με τον Πραιπόζιτο: 

-------------------------------------------------------


1. Βλέπετε εφιάλτες ότι κολλήσατε πανώλη;

2. Θεωρείτε την Γοτθική αρχιτεκτονική πολύ μοντέρνα;

3. Ολο ξεχνάτε ποιος Στρατηγός ανέτρεψε τον τελευταίο Αυτοκράτορα και έγινε Αυτοκράτορας;

4. Πηγαίνετε στον Ιππόδρομο κάθε Κυριακή;

5. Όταν σας μιλάει ένας δουλοπάροικος (σιχαμένοι άνθρωποι) δεν καταλαβαίνετε ούτε λέξη από όσα λέει;

6. Πιστεύετε ότι οι Βούλγαροι έχουν δυο μυτερούς κυνόδοντες;

7. Εχετε μια τάση να διαβάζετε στο φως του λυχναριού;

8. Απεχθάνεστε τις νέες τεχνολογίες, όπως το τόξο Μογγολικού τύπου, και πάντα εμπιστεύεστε το πατροπαράδοτο σκυθικό σας τόξο;

9. Απεχθάνεστε τους Νορμανδούς;

10. Αναρωτιέστε πάντα αν το σπαθί ή το παλούκωμα είναι η καλύτερη απάντηση στους αιρετικούς;

11. Προσθέτετε πάντα Γάρο στο φαγητό σας; (σάλτσα από εντόσθια ψαριών)

12. Φροντίζετε συχνά την γενειάδα σας;

13. Μελετάτε ωροσκόπια και αστρολογία καθαρά για εκπαιδευτικούς λόγους;

14. Όταν επισκέπτεσθε την Εφορία συνήθως προσάγεσθε εκεί δεμένος και δαρμένος;




Εάν έχετε συγκεντρώσει πάνω από 7 «ναι» τότε είστε πολίτης της Αυτοκρατορίας!

Καντε τα όπου θέλετε !

Σημεία και τέρατα στην Κέρκυρα.
Εν προκειμένω, η Γοργώ σε αέτωμα αρχαίου ναού.
Κλασσικό μέτρο και αρμονία.


ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

«Η Κέρκυρα ήταν παλιά 
ευτυχισμένη και είχε και 
μεγάλη δύναμη ναυτική, 
αλλά καταστράφηκε από κάποιους 
εχθρούς και τυράννους. 
Και ύστερα, 
αφού ελευθερώθηκε 
από τους Ρωμαίους...» 
(Σ.Τ.Μτφρ. είναι ηλί-θί-ου φαεινότερον πως εδώ ο Στράβων ειρωνεύεται) 
«...δεν την επαίνεσαν αλλά της 
βγάλανε και κοροϊδευτική 
παροιμία:
Ελευθέρα Κόρκυρα, 

χέζ’ όπου θέλεις»

Στράβων, VII, 7.

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Ἰούλιον Αὐρήλιον Ζεβείδαν, ένπορον


Επιγραφή στην Παλμύρα. 247 μΧ
Ο Ελληνικός πολιτισμός και το ενπόριον


Ἰούλιον Αὐρήλιον Ζεβείδαν Μοκίμου τοῦ Ζεβείδου | Ἀσθώρου Βαιδᾶ οἱ σὺν αὐτῷ | κατελθόντες εἰς Ὀλογεσιάδα ἔνποροι ἀνέστησαν ἀρέσαντα αὐτοῖς, τειμῆς χάριν,  Ξανδικῷ τοῦ ηνφʹ ἔτους.

Αλλα παιδιά του Ζεβεδαίου, εδώ


"Καίμε"



Κόμμα Εθνικού Μνημονίου Ελλάδος

(ΚΕΜΕ, προφέρεται: "Καίμε")

"ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΞΑΝΑ"

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Αντρες 100%



Παλεύουμε για πχοιότητα, δεν σταματάμε λεφτό.




Αντρες 100%


Τα παλιά τα χρόνια ήταν ο άντρας κυνηγός,
τώρα πια φοβάται τις γυναίκες δυστυχώς.
Ήξερε παλιά ο άντρας πως να σου φερθεί,
τώρα ούτε την πόρτα να σου ανοίξει δεν μπορεί.

Τώρα οι άντρες οι σκληροί και αισθηματίες,
υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες,
αυτοί που με ένα βλέμμα τους σε καθηλώνουν 
και τρελά σε αναστατώνουν.
Τώρα οι άντρες οι σκληροί και αισθηματίες,
υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες,
Τώρα δεν ξέρει να σου πει,
ένας στους δέκα,
τι ζητάει μία γυναίκα!

Θέλω έναν άντρα εκατό τοις εκατό,
που πήγανε οι άντρες εκατό τοις εκατό;

Τα παλιά τα χρόνια ήταν ο άντρας δυνατός,
τώρα με ένα κρύωμα τον πιάνει πανικός.
Ήθελε παλιά ο άντρας να ερωτευτεί,
τώρα πια δεν θέλει με καμία να δεθεί.

Τώρα οι άντρες οι σκληροί και αισθηματίες,
υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες,
αυτοί που με ένα βλέμμα τους σε καθηλώνουν 
και τρελά σε αναστατώνουν.
Τώρα οι άντρες οι σκληροί και αισθηματίες,
υπάρχουν μόνο στις ασπρόμαυρες ταινίες,
Τώρα δεν ξέρει να σου πει,
ένας στους δέκα,
τι ζητάει μία γυναίκα!

Θέλω έναν άντρα εκατό τοις εκατό,
που πήγανε οι άντρες εκατό τοις εκατό;

                            Στίχοι: Πήγασος


Ποιός σκότωσε την Λερναία Ύδρα!



Αγαπητοί αναγνώστες των Περιπαιγνίων η ώρα είναι λίγο πριν την Δύση και είμαι ο ρουφιάνος του χωριού https://www.facebook.com.roufiana σε απευθείας αναμετάδοση μιας συγκλονιστικής είδησης:

Υποψιασμένα προφίλ του  facebook μου κατέδωσαν το εξής περιστατικό: 

Γόνος μεγαλοαστικής τάξης με καταγωγή από το παραθαλάσσιο χωριό Λέρνη Αργολίδας με τρια ψεύτικα προφίλ σερφάριζε για Σαββατοκύριακο στην Ύδρα. Εκεί συνάντησε γνωστή τηλεστάρ που διαφημίζει σαπούνια και την ερωτεύθηκε σφοδρά. Έλα όμως που η σεξομπόμπα συνοδευόταν από γνωστό πολιτικό με περουκίνι ο οποίος της αγόραζε τις τσιχλόφουσκες με το κιλό από γνωστό κατάστημα του Κολωνακίου και την είχε ταράξει στα like.



Ο ξύπνιος αυτός πολιτικός άνδρας, γνωστός και από την ομιλία του για το σκόρδο στην σεξουαλική ζωή της φώκιας, που έγινε σε ημερίδα αποφοίτων του Κολεγίου Τρικάλων, πήρε μυρωδιά το διαπλεκόμενο ειδύλλιο την ώρα που ο νέος βούταγε το δάχτυλο στο τζατζίκι.

Το σοβαρό περιστατικό εξελισσόταν βράδυ σε γνωστό σουβλατζίδικο της Ύδρας και πήρε τραγική τροπή ξημερώματα Σαββάτου όταν ο περουκίνι δηλαδή ο επίσημος της ξανθιάς τηλεστάρ, διότι ως γνωστόν μία ξανθιά φταίει για όλα, πήρε χαμπάρι που λέμε ελληνικά ότι ο απέναντι ήταν μετά από αυτόν στο σουβλατζίδικο αλλά κατάφερε να αποσπάσει πρώτος και τα σουβλάκια και την προσοχή της ξανθιάς. Αμέσως άρπαξε μια αρμαθιά σκόρδα και τα τύλιξε στο αριστερό χέρι για ασπίδα και απαίτησε από τον νέο από την Λέρνα της Αργολίδας να αναμετρηθούν με καλαμάκια.

Ο καβγάς συνεχίστηκε μέχρι τελικής πτώσης, δεν ξέρω αν ήταν γενική ή δοτική, θα σας γελάσω, αλλά ο νέος από την Ύδρα δεν άντεξε άλλο γύρο χοιρινό. Βλέποντας τον νέο να κλονίζεται ο πολιτικός δάγκωσε ένα σκόρδο και φύσηξε πάνω στον άτυχο νέο που εξαντλημένος εγκατέλειψε τα εγκόσμια. Πέθανε αφού άφησε ευχή και κατάρα να μαθευτεί ο χαμός του.

Στο χωριό του έγινε μεγάλη φασαρία, αλλά επενέβη το κυβερνών κόμμα Εθνικού Μνημονίου Ελλάδος ΚΕΜΕ, (προφέρεται -καίμε-) και ο πρόεδρος, γεμάτος υποσχέσεις,  έβγαλε επικήδειο λόγο συγχαίροντας τον πολιτικό που σκότωσε την Λερναία Ύδρα. Ο νέος τελικά ήταν ένα απλό τυπογραφικό λάθος, είπαν στις ειδήσεις.



Ο πρόεδρος φαίνεται πως περίμενε χρηματοδότηση για την ΜΚΟ του χωριού από τα ΕΣΠΑ με αποστολή την περίθαλψη άγριων αγγουριών,  που του είχε υποσχεθεί ο περουκίνι και οι σκορδόψυχοι αποφοίτοι του Κολεγίου Τρικάλων, με στόχο να δημιουργηθεί μια ΜΚΟ γίγας για την προστασία του τζατζικιού που θα παρασκευάζονταν με τα αγγούρια Λέρνας και τα σκόρδα Τρικάλων.



Έτσι,  ο Ηρακλής έμεινε με το ρόπαλο, που λένε, κι εμείς μάθαμε σε απευθείας αναμετάδοση ποιος σκότωσε την Λερναία Ύδρα. Τα φόρτωσαν όλα στον αγράμματο ρουφιανο-ρεπόρτερ, απόφοιτο Δημοτικού Λέρνας, αγράμματος ήταν και ο πρόεδρος μπέρδεψε το θηλυκό με το αρσενικό, πάλι καλά που είπε και αυτά και μετά έβαλε και την μπάντα δηλαδή τον σκουπιδιάρη του χωριού να αποχαιρετίσει το νεκρό με ένα εμβατήριο κλαρίνο πένθιμο σε Ρε μινόρε.

Για τα Περιπαίγνια:
 ο ρουφιάνος του χωριού 


βρείτε μας και στο facebook:
https://www.facebook.com.roufiana

Ο Νόμος της Αρνητικής Δυναμικής ή Νόμος του Μέρφυ



Οι τρεις Νόμοι της Κολασμένης Μηχανικής:
 
1. Ενα αντικείμενο που κινείται, κινείται πάντα στην λάθος κατεύθυνση.


2. Ενα αντικείμενο που είναι ακίνητο βρίσκεται πάντα σε λάθος θέση.


3. Η ενέργεια που απαιτείται για να επανέλθει το αντικείμενο στην σωστή πορεία ή στην σωστή θέση, είναι πάντα μεγαλύτερη από όση θα θέλαμε, αλλά όχι τόσο μεγάλη ώστε η διεργασία να καταστεί αδύνατη.

Ο Νόμος της Αρνητικής Δυναμικής ή Νόμος του Φίναγκλ ή Νόμος του Μέρφυ ή Τέταρτος Νομος της Θερμοδυναμικής 

-αν και οι αντιδραστικοί αναγνωρίζουν μόνο τρείς τέτοιους Νόμους  
 
"Οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά θα το κάνει, και μάλιστα στην χειρότερη στιγμή"


Και οι παραλλαγές του:

 
"Αν κάποιος μπορεί να κάνει ένα λάθος θα το κάνει."


"Αν υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει κάτι, και ένας από αυτούς είναι καταστροφικός, αυτός θα εφαρμοστεί."

Αυτός ο Νόμος αρχικά διατυπώθηκε για τα επιστημονικά πειράματα και τις νέες τεχνολογίες, αλλά σύντομα διαπιστώθηκε η γενικότερη εφαρμογή του σε όλους τους τομείς. Μάλιστα έχει και την θετική του πλευρά: 

 
"Αν γίνουν αρκετά πειράματα, οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά, θα πάει."


ή

 
"Κάνοντας ένα πείραμα πρέπει να προβλεφθεί το χειρότερο και να ληφθούν προληπτικά μέτρα, γιατί θα συμβεί."



Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟ ΖΩΟ


Μυκηναϊκή Κοσμοκρατορία



Κατάλογος ανθρωποθυσιών σε διάφορους θεούς όπως αναγράφονται στους καταλόγους της Πύλου στην Γραμμική Β.
Σύνολο θυσιασμένων ανθρώπων, 8 γυναίκες και 2 άντρες


Ερευνα των Τσάντγουικ και Βέντρις

Πηγή:
 http://www.csun.edu/~hcfll004/mycen.html (κάτω στην σελίδα)


Michael Ventris & John Chadwick, Documents in Mycenaean Greek second ed. (Cambridge 1973), Document #172 (from Pylos), page 463:


[front]

`In the month of PLOWISTOS. Pylos sacrifice sat PA-KI-JA-NA and brings gifts and leads victims:

  • For the Mistress (Potnia):  one gold cup, one woman
  • For Mnasa:              one gold bowl, one woman
  • For Posidaeia [Poseidon'swife]:  one gold bowl, one woman
  • For the Thrice-Hero:                       one gold cup
  • For the Lord of the House:             one gold cup

[back]

Pylos brings sacrifices at the Shrine of Poseidon, and the City leads and brings gifts, and leads victims: For Gwoia (and) Komawenteia: one gold cup, two women

Pylos sacrifices at the shrines of PERSE and IPHIMEDEIA and DIWIA [Mrs.Zeus] and brings gifts and leads victims:

  • For PERSE:  one gold bowl, one woman
  • For IPHIMEDEIA:          one gold bowl
  • For DIWIA:       one gold bowl, one woman
  • For HERMES AREIA:  one gold cup, one man
Pylos sacrifices at the Shrine of Zeus and brings gifts and leads victims:
  • For ZEUS:                 one gold bowl, one man
  • For HERA:              one gold bowl, one woman
  • For DRIMIOS, son of Zeus:   one gold bowl
Pylos [.... (the tablet breaks off) .....]

TOTAL: 4 cups, 8 bowls, 2 men, 8 women 

Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Το σπαθί που σκότωσε έναν θεό και έναν βασιλιά



Είδε ο Πέρσης Μέγας Βασιλεύς Καμβύσης τους Αιγύπτιους να γιορτάζουν στο δρόμο, και, επειδή μόλις τους είχε κατακτήσει, τους ρώτησε γιατί δεν δουλεύουν. Χρειάζονταν φόρους βλέπεις... 

"Γεννήθηκε ο θεός και γιορταζουμε εκτάκτως" του απάντησαν. 

"Ποιός θεός ρε;" (τα πήρε ο Καμβύσης) 

"Ο ιερός ταύρος Απις, πολυχρονεμένε μας" 

"Πάμε να τον δούμε" ειπε ο Καμβύσης. 

Μπήκε στον σταύλο και είδε το μοσχαράκι με τα ειδικά σημάδια που έδειχναν πως ήταν...θεός. 

"Για να δούμε αν πεθαίνει ο θεός" είπε ο Καμβύσης τραβώντας το σπαθί του.
  
Το μοσχαράκι αναπήδησε και άρπαξε τη σπαθιά στο μπούτι, αλλά μετά από λίγο απέθανεν. 
Ο Μέγας Βασιλεύς σκότωσε τον θεό. 

"Τραβάτε για δουλειά τώρα τεμπέληδες!" Διέταξε.

Ο Ιερεμίας πανηγυρίζει που ο Πέρσης Μέγας βασιλεύς σκότωσε τον ιερό ταύρο Άπι, γιο του… Δία. 

«Διατί έφυγεν από σου ο Άπις; ο μόσχος ο εκλεκτός σου ουκ έμεινεν, ότι Κύριος παρέλυσεν αυτόν» [ Παλαιά Διαθήκη, Ιερεμίας, ΚΣΤ΄, 15.]

 Ο Μέγας βασιλεύς Καμβύσης, ο... ταυρομάχος, φαίνεται να λειτουργεί σαν όργανο του Θεού, μια που αυτός μαχαίρωσε τον ταύρο. 

Ο Ηρόδοτος αναφέρεται στο ίδιο επεισόδιο με αποτροπιασμό. Ο φόνος του Άπι ήταν γι’ αυτόν μέγιστη ασέβεια, που οι θεοί την τιμώρησαν εν καιρώ. 


Περσικός ακινάκης. Απομίμηση
Πράγματι, ο Καμβύσης πέθανε από μόλυνση που ξεκίνησε όταν πληγώθηκε από το ίδιο το σπαθί του σε ατύχημα, ακριβώς στο μπούτι, εκεί που είχε χτυπήσει τον Απι. 

Ουσιαστικά, ο Έλληνας ιστορικός, υπό το φως της επαγωγικής λογικής που θεμελίωσε τον Δυτικό Πολιτισμό, δεν μπορεί να κατανοήσει πως κάποιος άνθρωπος μπορούσε να θεωρεί τον ιερό Άπι σαν ένα απλό μοσχάρι. Προτιμά να αποκαλέσει τον Καμβύση:
 

«ουδέ πρότερον φρενήρη»

τρελό από κούνια… [ Ηρόδοτος, Θάλεια, 27-29 και 64] 


Σήμερα, οι χαρακτηρισμοί μπορούν να αντιστραφούν.Τρελοί μας φαίνονται οι λάτρεις του Ταύρου. 

Εκπρόσωπος του σύγχρονου, Δυτικού τρόπου σκέψης είναι ο Πέρσης Καμβύσης, όχι ο Έλληνας Ηρόδοτος.


χμ...


Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014

Αγρια και ημιάγρια Φύση




Πάρε μάντη να δεις καλό -Πλαταιές

Αφιερώνεται στην μνήμη του René Goscinny, του δημιουργού του Αστερίξ



Τι να πει κανείς για τον Μάντη Τεισαμενό, τον επίσημο Μάντη της Σπάρτης στους Περσικούς πολέμους. 
Που να θρηνήσει ο ποιητής; 
Ο Τεισαμενός ήταν από την Ηλεία, απόγονος της μεγάλης Μαντογενιάς των Ιαμιδών. Το φαινόμενο αυτό Μάντη, είχε πάρει χρησμό από τους Δελφούς πως θα νικήσει σε πέντε αγώνες. Έτσι, παράτησε το μαντιλίκι και άρχισε την προπόνηση, να γίνει Ολυμπιονίκης.
 
Οι Σπαρτιάτες έμαθαν για τον χρησμό, και τον ερμήνευσαν αλλιώς. Οι πέντε αγώνες ήταν πέντε μάχες. Ο ίδιος ο Μάντης δεν το είχε… μαντέψει. Έτσι, οι Λακεδαιμόνιοι τον έκαναν χρυσό για να τον προσλάβουν ως Μάντη της Σπάρτης και μαζί του να κερδίσουν <<πέντε αγώνες>> αλλά ο Τεισαμενός απαίτησε να γίνει ισότιμος Σπαρτιάτης πολίτης, αυτός και ο αδελφός του. Οι Σπαρτιάτες υποχώρησαν με μεγάλο δισταγμό. Για να κατανοήσουμε το μέγεθος της παραχώρησης, ο Ηρόδοτος γράφει πως κανείς άλλος ξένος δεν είχε γίνει Σπαρτιάτης πολίτης μέχρι τότε!

 Έτσι λοιπόν, η φοβερή Σπάρτη είχε έναν… ελαττωματικό Μάντη, που δεν καταλάβαινε τους… χρησμούς, [γιατί έχω την εντύπωση πως διαβάζω… Αστερίξ ;] αλλά είχε την εγγύηση άλλων, κανονικών Μάντεων, πως θα νικήσει πέντε φορές…  

Τι; Ο εξυπνότερος λαός του κόσμου είπε ο Ηρόδοτος; Δεν κοιτάμε τα χάλια μας… 



O Τεισαμενός δεν τράβαγε καθόλου ως Μάντης. Έσφαξε κοπάδια ολόκληρα κατσίκια μέχρι να δεήσει να δώσει το ελεύθερο στον Παυσανία να αντεπιτεθεί, όσο οι Σπαρτιάτες δέχονταν άπρακτοι τις βολές των Περσών. Πάντως, οι Έλληνες νίκησαν, και ο χρησμός των Δελφών [και όχι του προβληματικού Τισαμενού] βγήκε, επιτέλους! Ο Τεισαμενός νίκησε! 
  Αδερφέ, μας γκάστρωσες…

Ορκισμένος εχθρός των Σπαρτιατών ήταν ο Μάντης Ηγησίστρατος από την Ηλία, γόνος της Μαντικής φάρας των Τελιαδέων. Αλυσοδεμένος σε Σπαρτιατική φυλακή και περιμένοντας φριχτό θάνατο από βασανιστήρια, έκοψε μόνος του το πόδι του και το έσκασε. 

Οι Σπαρτιάτες, παρότι ήταν ειδικά εκπαιδευμένοι στο ανθρωποκυνηγητό από το ευγενές σπορ της Κρυπτείας, όπου κυνηγούσαν Είλωτες σαν κουνέλια, δεν μπόρεσαν να τον πιάσουν. 
Και αυτός, κατέφυγε στους Πέρσες για εκδίκηση.

Ο Μαρδόνιος τον πλήρωσε καλά, και αυτός έκανε το καθήκον του με αυταπάρνηση. Μετά την νίκη, οι Σπαρτιάτες τον καταδίωξαν παντού, τον βρήκαν να μαντεύει στη Ζάκυνθο, και τον σκότωσαν.

Οι Έλληνες σύμμαχοι των Περσών είχαν το δικό τους Μάντη. Τον λεβέντη αυτόν τον λέγανε Ιππόμαχο, και ήταν από την Λευκάδα. 

Τα τρία αυτά φαινόμενα Μάντεων, συμφώνησαν στους χρησμούς τους σχετικά με την επικείμενη μάχη στις Πλαταιές, παρότι ήταν σε αντίπαλα στρατόπεδα. Όποιος επιτεθεί πρώτος, θα νικηθεί, μάντεψαν. 

Ειρήνη υμίν.


Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Σοφία αρχαίων




"Ποτέ δεν έλειψαν από την 
Ελλάδα οι άρρωστοι προδότες..."

 "ουπω μεν ούποτε την Ελλάδα επέλειπον οι επί προδοσία νοσήσαντες"

 Παυσανίας Αχαϊκά, 10, 5

Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Οι αρχές του Δυτικού Πολιτισμού, ο θεός του Φωτός και κάτι ψιλά. (ποντίκια)




Οι κάτοικοι της Αμαξιτού της Τρωάδας λατρεύουν τα ποντίκια, και από αυτά αποκαλούν τον Απόλλωνα, που τον τιμάνε, Σμίνθιο

Και οι Αιολείς και οι Τρώες αποκαλούν το ποντίκι "σμίνθο" , σαν τον Αισχύλο στον "Σίσσυφο"

"Και τι είναι ο αρουραίος παρά ένας τεράστιος σμίνθος;"

 Και τρέφουν οι Σμίνθιοι εξημερωμένα ποντίκια με δημοσια έξοδα, και κάτω από τον βωμό φωλιάζουν άσπροι ποντικοί, και στέκεται και ένας πλάι στον τρίποδα του Απόλλωνα. 

"Λοιπόν, η μνεία των ποντικών μας πήγε κάπως στην θεολογία. Ε, λοιπόν, ακούγοντας αυτά δεν γίναμε και χειρότεροι από αυτούς"


Αιλιανός "Περι της φύσεως των ζώων"

Πρωτότυπο κείμενο:

"Και οι την Αμαξιτόν δε της Τρωάδος κατοικούντες μυς
 σέβουσιν. ένθεν τοι και τον Απόλλω, τον παρ' αυτοίς 
τιμώμενον, Σμίνθιον καλούσιν, φασίν. Ετι γαρ και τους 
Αιολέας και τους Τρώας τον μυν προσαγορεύειν σμίνθιον, 
ώσπερ ουν και Αισχύλος εν τω Σισύφω: 
'Αλλ' αρουραίος τις εστί σμίνθος ώδ' υπερφυής' 
Και τρέφονται μεν εις τους Σμινθίους μύες τιθασσοί, 
δημοσίας τροφάς λαμβάνοντες, υπό δε τω βωμώ φωλεύουσι 
λευκοί, και παρά τω τρίποδι του Απόλλωνος έστηκε μυς" ....(ακολουθεί εξιστόρηση Απολλωνο-ποντικοθαυμάτων)  
"Η μεν ουν των μυών μνήμη προήγαγεν ημάς και εις 
θεολογίαν τινά. χείρους δε αυτών ου γεγόναμεν 
και τοιαύτα προσακούσαντες"