Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Το βασίλειο των ψευδωνύμων. Facebook εναντίον τραβεστί σημειώσατε.... πάτο!

Sister Roma

Κάποια στιγμή η ιστορία με τα ψεύτικα προφίλ και τα ψευδώνυμα στο facebook έπρεπε να τελειώσει. Έτσι έκριναν οι υπεύθυνοι και κάλεσαν τους χρήστες που έχουν ψευδώνυμα να δηλώσουν το πραγματικό τους όνομα, και μάλιστα με αποδεικτικά.

Βαρύ πλήγμα στην κοινότητα των τραβεστί. Η αδελφή Ρώμη (ή Ρομά;) (Sister Roma) και η Λίλη, η κυρία «Καυτό Ανακάτωμα» (Lil Miss Hot Mess) υπέστησαν την προσβολή και την ταπείνωση να διαταχθούν να πάρουν πάλι τα ανδρικά τους ονόματα!!! Αλλά οι βασίλισσες της νύχτας δεν το άφησαν έτσι! Διαμαρτυρήθηκαν, και το facebook έκανε πίσω, διότι, όπως δικαιολογήθηκε, αυτά ήταν τα καλλιτεχνικά, επαγγελματικά τους ονόματα και έτσι τις γνώριζε το πολυπληθές κοινό τους. Οι εν λόγω «κυρίες» ήταν Drag Queens και έδιναν επαγγελματικά σόου στα κολάδικα (συγγνώμη, έτσι τα απεκάλει ο πατήρ μου αυτά τα πολιτιστικά εγκαταστήματα) Η αδελφή και η κυρία νίκησαν.



Συρόμενοι, λοιπόν, πίσω από την αδελφή Ρώμη, εμφανίστηκαν ένα σωρό δημοκράτες, προδευτικοί τω πνεύματι (μακάριοι οι προοδευτικοί τω πνεύματι που λένε) φεμινίστριες, εχθροί του απανταχού Κεφαλαίου και τα λοιπά, και δήλωσαν πως το ψεύτικο προφίλ είναι... δημοκρατικό δικαίωμα!

Το ψευδώνυμο, λέει, προστατεύει τσι ανθρώποι από την ιντερνετική καταδίωξη και παρενόχληση, προστατεύει τους πολιτικά διαφωνούντες από την Μαύρη Αντίδραση, και κρατάει ασφαλή τα... ατομικά δικαιώματα του ανθρώπου! Ακόμα, αποφεύγεται η επώνυμη παρακολούθηση για διαφήμιση καταναλωτικών αγαθών. Έτσι, δίνεται καίριο χτύπημα στον Ιμπεριαλισμό και τις παραφυάδες του.

Αμ δεν φτάνει αυτό! Εμφανίζεται και νέο κοινωνικό δίκτυο  με το όνομα «Ello» που υπόσχεται ασφαλή ψευδώνυμα σε όλους τους λαϊκούς αγωνιστές και τους τραβεστί ειδικότερα...

Εγώ όμως, αποχώρησα από το facebook ακριβώς γιατί όλα τα παραπάνω δικαιώματα μου καταπατήθηκαν από χρήστες με ψεύτικα προφίλ!!! Όντας κι εγώ επαγγελματίας, σχεδόν σαν τις προαναφερόμενες βασίλισσες της πίστας ένα πράγμα, θου Κύριε...,  όφειλα να έχω δημόσιο προφίλ, με πραγματικό όνομα, και συνεπώς ήμουν έρμαιο κάθε θρασύδειλου αλήτη με... «πολιτικά δικαιώματα». Το ίδιο πρόβλημα είχαν και όλοι οι χρήστες που συζήτησαν το θέμα μαζί μου. Το δικαίωμά μου να ξέρω με ποιον μιλάω, δεν μετράει μπρος στο «δημοκρατικό» μου καθήκον να μην ξέρω με ποιον μιλάω!

Όσο το facebook ανέχεται να δημιουργούνται προφίλ χωρίς αποδεικτικά ταυτότητας, ας ασχολείται με τα δικαιώματα των Drag Queens, και των συζύγων και των τριών φύλων που αποζητούν ανώνυμες δραπετεύσεις από την οικιακή κλίνη, κι εγώ, υπόσχομαι, δεν θα ασχολούμαι με αυτό.

Δημήτρης Σκουρτέλης
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου