Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Η Διαθήκη μου

ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑ

Σήμερον, 22 -3- 2014, εν Πεντέλη,
στο κρεβάτι του πόνου
ενώπιον Θεού, Ελλήνων και ανθρώπων
και έχων σώας τα φρένας,
κληροδοτώ στον γιο μου τον
Α. Μαλάριχο Σκουρτέλη, αγνώστου μητρός
τα εξής:

α) Τον λογαριασμό και τους κωδικούς μου στο facebook που περιλαμβάνουν:

1. Προφίλ με 5.000 φίλους εκ των οποίων οι 4.599 είναι γυναίκες
2.Διαχείριση τριών ομάδων με τίτλους “ποίηση του έρωτα”, “ερωτική ποίηση” “ποιητική ερωτική”
3. Διαχείριση σελίδας με τίτλο “βρες το ταίρι σου κάνοντας διανόηση”
4. Τα δύο ψεύτικα προφίλ που είναι πλέον υποχρεωτικά εκ των οποίων το ένα γυναικείο, με όνομα "Πονεμένη Δροσοσταλίδα"

β) Το μπλογκ “Κουλτούρα και έρωτας” με τους κωδικούς του

γ) Το μπλογκ “Ψάχνω για κορόιδα που δεν μπορούν να φτιάξουν μπλογκ μόνοι τους”, με τους κωδικούς του.

δ) Την ευχή μου 
και το κινητό μου με μνήμη γεμάτη με 200 τηλ. γυναικών.

Ο Κληροδοτών
(υπογραφή δυσανάγνωστη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου